Opi ja onnistu -koulutus

Opi- ja onnistu koulutukset

Keväällä 2022 järjestettiin

Keväällä 2021 järjestettiin seuraavat luennot:

• Julia Kiukas, "Peruskuntokaudelta starttiin"
    ti 9.2.2021 klo 19
  • Janina Seppälä (Ruotsista), "Varsasta kilpaponiksi"
    la 13.3.2021 klo 18

Vuonna 2020 järjestettiin seuraavat luennot:

• Oona Halme, "Valmistautuminen kilpailukauteen 2020"
    23.4.2020 klo 18-19
  • Leena Jokinen, ”Raviponin ruokinta”
    28.4.2020 klo 18-20
  • Katja Hautala, "Raviponien lääkintä, lääkintäkirjanpito ja näytteenotto ravipaikalla"
    19.5.2020
  • Oona Halme ja Jenni Kaivolahti, "Raviponin varusteet; niiden käyttö ja sovitus"
    24.5.2020
  • Emma Väre & Joni-Petteri Irri, "Polku poneista ravivalmentajaksi"
    28.5.2020

Otamme myös mielellään vastaan luentoaiheita jäseniltä!

Opi ja onnistu koulutukset 2019

Suomen Poniraviyhdistys on koonnut kattavan raviponin valmennuskoulutuksen otsikolla Opi ja onnistu, koulutuksia tullaan järjestämään ympäri Suomea.

Menneet koulutukset:

20.4.2019  Forssa  Opi ja onnistu - Camillan klinikka I
3.7.2019    Lahti  Opi ja onnistu - Camillan klinikka II

Opi ja onnistu nettiluento 23.2.2020.Valmistautuminen kilpailukauteen 2020 - Oona Halme
Opi ja onnistu nettiluento 28.4.2020. Raviponin ruokinta - Leena Jokinen
Opi ja onnistu nettiluento 19.5.2020. Raviponin lääkintä, lääkeainekirjanpito ja näytteenotto ravipaikalla.
"Raviponin varusteet; niiden käyttö ja sovitus" 24.5.2020 klo 19 , Oona Halme ja Jenni Kaivolahti
Polku poneista ravivalmentajaksi - Emma Väre & Joni-Petteri Irri, Lauri hyvönen haastattelee

Opi ja onnistu - Camillan klinikka II

AIKA JA PAIKKA
3.7.2019 Lahden Jokimalla, alkaen klo 10.30.

Jokimaalla toteutetaan Camillan klinikka II. Valmentajaksi tulee Ruotsista monelle tuttu nimi, Camilla Ingerstad. Camilla on viime vuosina pärjännyt upeasti Ruotsin ykköslähdöissä ja voittanut kaiken mahdollisen russ-poneillaan Tuffing (ennätys 34,8a ME) sekä Thyra Tyrann (34,9a ME), viime vuosina valmentajana toimien. Hän on aloittanut uransa 8-vuotiaana shetlanninponeilla, joten kokemus löytyy niistäkin runsaasti. Lisäksi hän on mukana Ruotsin Poniraviyhdistyksessä ja tekee sielläkin vastaavia koulutuksia.

Hän tulee valmentamaan suomalaisia poniraviharrastajia toista kertaa. Huhtikuun tilaisuudesta on juttu Hevosurheilussa 19.6.2019.
Kannattaa lähteä mukaan vaikka kuunteluoppilaaksikin.
Camilla puhuu ruotsia, mutta esitykset tulkataan, joten kieliongelmia ei tarvitse pelätä.

Demoponeja otetaan mukaan rajoitettu määrä, kuunteluoppilaita mahtuu mukaan enemmän. Ensisijaisesti 1 poni/valmentaja ja SPRY:n jäsenet ovat etusijalla.

Vielä ehtii liittyä jäseneksi: https://spry.yhdistysavain.fi/liity-jaseneksi-bli-medlem/

Ponien ilmoittautumiset 25.6.2019 mennessä alla olevalla lomakkeella.

KOULUTUKSEN RUNKO

Yhteinen teoriaosuus
¨ Ponien liikkeet, huolto, lihakset, valmennus, ajotaktiikka jne.

Käytännön demo
¨ Ponien ajo yksitellen, varuste- ja treenitipsit, kengitysbalanssi. Camilla myös koeajaa, antaa vinkkejä ja muutosten jälkeen kokeillaan uudelleen.

KOULUTUKSEN HINTA

¨ 40 euroa ponin kanssa
¨ 30 euroa ilman ponia
¨ SPRY:n jäsenille alennus 15€ em. hinnoista
¨ Päivän aikana omakustanteinen lounas

Ilmoittaudu alla olevalla lomakkeella.

Camilla & Thyra Tyrann